The Gathering (1998)

geregisseerd door Danny Carrales
met Suzanne Jones, Daniel Kruse en Lori Staley

Michael Carey is een succesvolle marketing manager van wie het leven erg vlot verloopt. Binnenkort stapt hij zelfs in het huwelijksbootje. Hij heeft vrienden waar hij op kan rekenen en zijn baan is voor hem een droomjob. Maar plots krijgt Michael vreemde visioenen over de toekomst. Het duurt even voor hij de visioenen kan ontleden, maar als hij alle puzzelstukken samen brengt, beseft hij dat hij zijn vrienden en familie op de hoogte moet brengen dat Jezus binnenkort terug zal keren. Maar hebben zij daar wel oren naar? Wie gelooft de visioenen en meer nog... wie gelooft in de kracht van Jezus?