Anthem of a Teenage Prophet (2018)

Canada
Drama / Fantasy

geregisseerd door Robin Hays
met Cameron Monaghan, Grayson Gabriel en Peyton List

Luke is een tiener die de dood voorspelt van zijn nieuwe beste vriend Stan, de populairste jongen op school. Wanneer dit voorgevoel werkelijkheid wordt, moet Luke omgaan met de beproevingen dat hij "De profeet van de dood" wordt genoemd en als freak wordt bestempeld voor de hele stad. Het helpt hem niet als hij verliefd wordt op Faith, die toevallig het meisje was van Stan. Bovendien is hij op pad met zijn jeugdvriend Fang en blijven de voorgevoelens maar komen...