Jurassic Galaxy (2018)

Sciencefiction

geregisseerd door James Kondelik en Jon Kondelik
met Ryan Budds, Doug Burch en Eric Paul Erickson

In de nabije toekomst reist een groep ruimteverkenners door een afgelegen zonnestelsel. Als hun schip crasht, belanden ze op een voor hen onbekende planeet. Al gauw ontdekken ze dat deze planeet wordt bewoond door monsterlijke dinosaurussen. Nu moeten de astronauten zich door een levensgevaarlijk landschap met prehistorische monsters begeven om weer naar huis te keren.

avatar van Phantasm
Tegenvaller, van de dinosaurussen kom je maar weinig te zien, had hier wel wat meer van verwacht.