Allá en el Rancho (2018)

Alternatieve titel: #LadyRancho

Mexico

geregisseerd door Rafael Montero
met Azela Robinson, Luna Balvanera en Juan Carlos Colombo

Nadat ze de ster van een virale video is geworden, wordt Camila Pérez-Meyer naar de ranch van haar familie gestuurd om te werken tijdens de zomervakantie. Omdat ze zich in een onbekende situatie bevindt, leert Camila zich aan te passen aan de landelijke levensstijl. Deze ervaring laat haar groeien en onder begeleiding van Don Eulalio, een oude vriend van haar overleden grootvader, vindt ze een nieuw doel in haar leven.