Brugklas - De Tijd van M'n Leven (2019)

Nederland
Drama / Familie

geregisseerd door Raymond Grimbergen
met Niek Roozen, Vincent Visser en Sterre van Woudenberg

Nola (Sterre van Woudenberg) is zwaar de pineut wanneer er op school een video wordt verspreid waarin te zien is dat ze gedumpt wordt door haar vriendje Jesse (Vincent Visser). Door haar verdriet en jaloezie komt ze nog meer in de problemen: ze mag niet meer mee op kamp. Hier maakt de populaire Fenna (Stefania Liberakakis) dankbaar gebruik van, want zij wil de knappe Jesse inpalmen. Wanneer Nola ten einde raad is en dit wil voorkomen, krijgt zij hulp uit onverwachte hoek. Boy (Julian Moon), een rebelse jongen uit de tweede, schiet te hulp. Samen gaan zij op pad om Fenna tegen te houden en Jesse terug te winnen… Maar is dit nog wel wat Nola wil?

• vanaf dinsdag 11 juni te koop op dvd

Vanaf 7 februari 2019 in de bioscoop (Just Film Distribution)

avatar van Chelsea94
De serie is al niet best qua acteerniveau dus dat ze een hele film maken is nogal een gok. In ieder geval alleen interessant voor kinderen en jonge pubers want het zit vol vloggers.

avatar van RebbelDebbel
Eigenlijk een prima film. Leuk verhaal, herkenbaar voor pubers. Heb me niet verveeld.