Mope (2019)

geregisseerd door Lucas Heyne
met Nathan Stewart-Jarrett, Kelly Sry en Brian Huskey

In de wereld van de pornografie worden de laagsten van de laagsten en onbekende pornosterren die het willen maken, 'mopes' genoemd. Misschien net niet knap genoeg om van het succes te kunnen genieten als enkele collega's onder hen. De 'mopes' begeven zich op de set en moeten veelal onderhoudstaken verrichten. Allen willen ze deelnemen aan een pornofilmpje dat weleens hun doorbraak in de porno-industrie kan betekenen. Zo ook Steve Driver en Tom Dong, beste vrienden die dezelfde onmogelijke droom willen beleven.