Kislota (2018)

Alternatieve titels: Acid | Кислота

Rusland

geregisseerd door Aleksandr Gorchilin
met Filipp Avdeev, Aleksandr Kuznetsov en Pyotr Skvortsov

Sasha en Petya zijn 20 jaar oud. Ze gaan uit, hebben ruzies met familieleden en proberen hun eigen gedachten te begrijpen. Na één van de feestjes loopt hun vriend door een raam en zowel Petya als Sasha voeren vele onverantwoordelijke acties uit. Ze zijn verlaten in een wereld die is versierd met begrippen als familie, vriendschap, liefde en kansen. Op zoek naar antwoorden op hun vragen verslinden ze zichzelf als een chemische substantie die de wereld om zich heen aantast, om uiteindelijk te leren niet te luisteren, maar te horen, niet om te kijken, maar om te zien. En om hun weg te vinden.