Milosc Jest Wszystkim (2018)

Polen
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Michal Kwiecinski
met Agnieszka Grochowska, Maciej Musial en Joanna Kulig

De kerstkoorts van december begint samen met de komst van een ongewone kerstman naar de stad. Dit levert een storm op van uitzonderlijke gebeurtenissen. Zo ontstaat er romantiek tussen een beroemde Poolse voetballer en een vrouw die niets van voetbal moet hebben. Daarnaast zullen verraad en geheimen veel getrouwde stellen in de war brengen.

Soort Poolse remake van Love Actually