The Last Resort (2018)

Documentaire

geregisseerd door Dennis Scholl en Kareem Tabsch

Aangetrokken door de kleine appartementen, lage kosten van levensonderhoud, zonnig weer en een bloeiend cultureel leven, veranderde de kustplaats South Beach in Miami in de jaren 70 in een thuishaven voor voornamelijk Joodse gepensioneerden. Deze documentaire neemt het publiek mee op een reis naar het iconische strand van Miami uit die tijd door de lens van de jonge fotografen Andy Sweet en Gary Monroe. Met camera's in de hand begonnen ze destijds aan een ambitieus project om dit unieke hoofdstuk in de geschiedenis van de stad te documenteren, dat binnenkort zou worden gewist door de turbulente jaren tachtig.