Cheat the Hangman (2018)

1 stem

Western / Drama

geregisseerd door Christopher Forbes
met Barry W. Jerald Jr., Catherine Jerald en Jerry Chesser

De zoon van een beul komt terecht in een vuurwapengevecht met de drie mannen die zijn vader vermoord hebben. Eén van de mannen sterft en de zoon wordt gearresteerd. Hij wordt veroordeeld door rechter W. Benson Masters en ter door veroordeeld. Een groepje mensen doet een poging de executie te voorkomen.

Weinig slechter geacteerde films gezien. Wat ongelooflijk slecht. Zo zonde van m'n tijd.

Vreselijk slecht.