Perseo L'Invincibile (1963)

Alternatieve titels: The Medusa against the Son of Hercules | Medusa vs. the Son of Hercules | Perseus against the Monsters | Perseus the Invincible | Valley of the Stone Men | El Valle de los Hombres de Piedra

1 stem

Italië / Spanje
Avontuur / Fantasy

geregisseerd door Alberto De Martino
met Richard Harrison, Anna Ranalli en Arturo Dominici

Galinor, de kwaadaardige koning van Argus, heeft de vader van Perseus omgebracht. Perseus is vastbesloten de dood van zijn vader te wreken en wil de bewoners van Seriphos, die gevangengenomen zijn, bevrijden. Om dit voor elkaar te krijgen zal hij een gevaarlijke draak en een monster dat "Medusa" genoemd wordt, moeten verslaan. De adem van het monster kan mensen in steen laten veranderen, dus Perseus zal alles op alles moeten zetten om te winnen.