Minuscule: Les Mandibules du Bout du Monde (2018)

Alternatieve titels: Minuscule - Mandibles from Far Away | Minuscule 2: Les Mandibules du Bout du Monde | Minuscule 2 | Minuscule 2, het Tropisch Avontuur

Frankrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Hélène Giraud en Thomas Szabo

Wanneer de eerste sneeuw in de vallei valt, is het dringend nodig om de reserves aan te spreken en voor te bereiden op de winter. Helaas zit er tijdens de operatie een klein lieveheersbeestje vast in een doos... naar het Caribisch gebied. Één oplossing: het shockteam hervormen. Het lieveheersbeestje, de mier en de spin hervatten dienst aan de andere kant van de wereld. Een nieuwe wereld, nieuwe ontmoetingen, nieuwe gevaren... Zal alle hulp op tijd aankomen?

Leuk, de eerste was echt supergezellig.

Vanaf 12 februari 2020 in de bioscoop (In the Air)

Wat wordt er de laatste tijd toch weer veel gedubd. In dit geval misschien nog enigszins voordelig voor de film, mss toch maar in de bioscoop meepikken dan (mits wél de originele dub daar).