Minuscule: Les Mandibules du Bout du Monde (2018)

Alternatieve titels: Minuscule - Mandibles from Far Away | Minuscule 2: Les Mandibules du Bout du Monde | Minuscule 2

Frankrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Hélène Giraud en Thomas Szabo

Wanneer de eerste sneeuw in de vallei valt, is het dringend nodig om de reserves aan te spreken en voor te bereiden op de winter. Helaas zit er tijdens de operatie een klein lieveheersbeestje vast in een doos... naar het Caribisch gebied. Één oplossing: het shockteam hervormen. Het lieveheersbeestje, de mier en de spin hervatten dienst aan de andere kant van de wereld. Een nieuwe wereld, nieuwe ontmoetingen, nieuwe gevaren... Zal alle hulp op tijd aankomen?

• Vanaf 12 februari 2020 in de bioscoop

Leuk, de eerste was echt supergezellig.