Perfectos Desconocidos (2018)

Alternatieve titel: Perfect Strangers

Mexico

geregisseerd door Manolo Caro
met Cecilia Suárez, Bruno Bichir en Mariana Treviño

Een groep vrienden houdt een etentje samen. Één van hen, Eva, stelt voor om alle geheimen tussen hen te onthullen door elk ontvangen bericht of telefoontje die avond aan elkaar te openbaren. Het grappige en op het eerste gezicht onschuldig spelletje neemt al snel een onverwachte en rampzalige wending.

Alweer de derde remake van Perfetti Sconosciuti (2016)