Grace (2018)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Devin Adair
met Tate Donovan, Katie Cassidy en Matthew Lillard

Charlie is een eens beroemde schrijver die lijdt aan een schrijversblok. Met zijn boekvoorschot stuurt Charlie's beste vriend en agent, Bernie, hem de aspirant-schrijver Dawn als assistente, in de hoop dat ze hem zal inspireren om te gaan schrijven. De twee zijn aanvankelijk elkaars tegenpolen. Dawn ziet Charlie als bevoorrecht en verwend en Charlie ziet Dawn als strijdlustig en bemoeiend. Terwijl ze elkaar beter leren kennen, helpen Charlie en Dawn elkaar om de essentiële waarheden in hun leven te ontdekken die ze allebei proberen te vermijden.