Vitamania: The Sense and Nonsense of Vitamins (2018)

Australië
Documentaire

geregisseerd door Sonya Pemberton
met Derek Muller

"Vitamania" is een documentaire over vitamines. Het behandelt de geschiedenis over hoe vitamines zijn ontdekt, de voedingsmiddelen waar vitamines in voorkomen, wat ze doen in het lichaam en de moderne supplementenindustrie en mondiale regulering. Maar hoe veilig zijn deze producten? Klopt het dat vitamines "natuurlijk" zijn en daarom geen kwaad kunnen? Hoe kunnen ouders de juiste keuzes maken voor de gezondheid van hun kinderen?

Teaser