Çakallarla Dans 5 (2018)

1 stem

Turkije

geregisseerd door Murat Seker
met Sevket Çoruh, Ilker Ayrik en Timur Acar

Boekhouder Servet, zwager Gökhan, slappeling Necmi en Del Piero Hikmet… De paden van de jakhalzen, die door de rechtbank zijn vrijgelaten op voorwaarde dat ze niet dichterbij dan honderd meter van elkaar kunnen komen, worden voor de eerste keer in hun leven van elkaar gescheiden. Het leven van Gökhan verandert compleet wanneer hij een bericht krijgt. Jarenlang geleden heeft Gökhan een onenightstand gehad, hieruit is een dochter geboren die Leyla heet en nu 17 jaar oud is. Terwijl Gökhan niet gewend is aan deze situatie, wordt hij geconfronteerd met een nieuwe schok. Leyla heeft een vriend genaamd Sinan, die rijk, schoft is en slechte ambities heeft.