Nakorn-Sawan (2018)

Thailand / Duitsland

geregisseerd door Puangsoi Aksornsawang
met Prapamonton Eiamchan, Jarunun Phantachat en Phumipat Thavornsiri

Aoey bezoekt de rivier de Pak Nam Po, waar ze denkt de hemel te bereiken. Ze wil daar haar onlangs overleden moeder naar het hiernamaals sturen. Vroeg in de ochtend gaat ze aan boord van een boot met haar vader, andere familieleden en een oude vriend die nu een monnik is. Dit fictieve verhaal wordt afgewisseld met documentairebeelden van de rouw van de moeder van de filmmaker die in 2017 is overleden en van haar vader die alleen in een rubberfabriek werkt.

Malick
Geproduceerd door Anocha Suwichakornpong en gemonteerd door Lee Chatametikool. Zin in!