Africa's Lost Wolves (2016)

Alternatieve titel: Megeti - Africa's Lost Wolf

Documentaire

geregisseerd door Yann Sochaczewski

Het verhaal van Megeti, een eenzame Ethiopische wolf die door de hooglanden dwaalt. Megeti is op zoek naar een nieuw thuis, want ze is haar roedel kwijt en is nu helemaal op zichzelf aangewezen. Alleen overleven is niet vanzelfsprekend voor een jonge wolvin. Ze moet nieuwe familie vinden en trekt daarom naar onbekend gebied. Daar wordt ze echter geconfronteerd met veehoeders en andere wolven.