Freaky Friday (2018)

Fantasy / Komedie

geregisseerd door Steve Carr
met Cozi Zuehlsdorff, Heidi Blickenstaff en Ricky He

Wanneer moeder Katherine en dochter Ellie erg gestrest zijn, kunnen ze zich voorstellen hoe moeilijk de problemen van de ander kunnen zijn. Dankzij de magie van een zandloper van hun overleden vader wordt hun verbeelding realiteit wanneer ze van lichaam veranderen. Zo kunnen ze ervaren hoe het is om de andere persoon te zijn.

avatar van Rico120
remake van de origineel

avatar van arno74
Mits je van musicale puberfilms houdt is deze remake wel vermakelijk en een stuk beter dan de remake uit 2003. De liedjes zijn aardig, het verloop is vlot en er wordt niet slecht geacteerd. Maar het blijft een eigentijdse musicale Disney-TV-film voor pubers, en dat zal de lage score op IMDb wel verklaren. Verder weinig mis mee, zolang je maar niets tegen musicals of eigentijdse puberfilms hebt. 3*