I Miss You When I See You (2018)

Hongkong

geregisseerd door Simon Chung
met Candy Cheung, Bryant Ji-Lok Mak en Jun LI

Kevin en Jamie zijn trouwe schoolvrienden en ontdekken hun romantische gevoelens voor elkaar. Als ze tijdens een eerste kus ruw verstoord worden door de politie, durft Jamie er geen vervolg aan te geven. Kevin emigreert met zijn moeder naar Australie en ze verliezen ieder contact. Jaren later moet Jamie voor zijn werk in Sydney zijn en besluit hij Kevin op te zoeken. Dit brengt zoveel teweeg dat Kevin terugkeert naar Hong Kong. Jamie helpt hem aan een tijdelijk baantje als leraar en hij probeert zijn leven op de rit te krijgen. Als Kevin zijn gevoelens voor hem uitspreekt moet hij beslissen tussen het volgen van zijn hart of zich weer conformeren aan de normen van de Hong Kongse maatschappij...

Vanaf 1 november in de bioscoop (Arti Film)