• 8.298.732 stemmen

Alternatieve titel: Die Unsichtbaren

Oorsprong: Duitsland / Luxemburg

Geregisseerd door: Markus Dietrich

Met onder meer: Ruby M. Lichtenberg, Anna Shirin Habedank en Lui Eckhardt

IMDb beoordeling: 4,6 (476)

Releasedatum: 1 augustus 2019

Plot Invisible Sue

Sue is gek op superheldenstrips, maar ze had nooit gedacht dat ze zelf superkrachten zou hebben. Na een ongeluk in het laboratorium van haar moeder kan ze zomaar onzichtbaar worden. Als haar moeder ook nog door gevaarlijke schurken wordt ontvoerd, moet Sue samen met haar nieuwe vrienden Tobi en App in actie komen.

imageimage

Kaya 'App' Wells

Tobi Grimm

Maria Hartmann

Christoph Hartmann

Lenia Romanowa

kappeuter (crew films)

Vanaf 1 augustus in de bioscoop (In the Air)

Het gemiddelde van 3.20 is voor mijn gevoel veel te hoog. Ik vond de film beter geschikt als jeugdfilm. koste mij moeite om de film uit te kijken, niet omdat er slecht geacteerd werd, maar omdat het verhaal matig was.