Invisible Sue (2018)

Duitsland / Luxemburg
Avontuur / Fantasy

geregisseerd door Markus Dietrich
met Ruby M. Lichtenberg, Anna Shirin Habedank en Lui Eckhardt

Sue is gek op superheldenstrips, maar ze had nooit gedacht dat ze zelf superkrachten zou hebben. Na een ongeluk in het laboratorium van haar moeder kan ze zomaar onzichtbaar worden. Als haar moeder ook nog door gevaarlijke schurken wordt ontvoerd, moet Sue samen met haar nieuwe vrienden Tobi en App in actie komen.

Vanaf 1 augustus in de bioscoop (In the Air)

avatar van Grunn-in-en-verkoop
Het gemiddelde van 3.20 is voor mijn gevoel veel te hoog. Ik vond de film beter geschikt als jeugdfilm. koste mij moeite om de film uit te kijken, niet omdat er slecht geacteerd werd, maar omdat het verhaal matig was.