Myung-dang (2018)

Zuid-Korea
Historisch / Drama

geregisseerd door Hee-kon Park
met Seung-woo Cho, Chae-won Moon en Seong Ji

De graven van de voorvaderen kunnen iemands lot veranderen. Jae-Sang, een extravagante waarzegger, verliest zijn familie terwijl hij probeert te voorkomen dat de familie Kim Korea verovert, door zich de geschikte begraafplaatsen toe te eigenen. 13 jaar later komt Heung-Sun van een gevallen koninklijke familie bij Jae-Sang op bezoek en stelt voor om de familie Kim van de macht te verdrijven. De twee mannen besluiten samen te werken, maar er ontstaat al snel een conflict wanneer ze er meer over te weten komen.