Trico Tri Happy Halloween (2018)

1 stem

Familie / Komedie

geregisseerd door Christian Vogeler
met Kendall Vertes, Armando Gutierrez en Carson Rowland

Een Latijns-Amerikaanse familie uit de middenklasse verhuist terug naar Miami nadat ze in Californië hebben gewoond, om te zorgen voor hun onlangs weduwe geworden grootmoeder. Ze weten niet dat hun nieuwe huis het beruchte Bradford-huis is dat wordt achtervolgd door twee ondeugende geesten. Als het gezien zich settelt in hun nieuwe huis ontstaan er hilarische situaties. Ondertussen wordt grootmoeder steeds bijgeloviger en wil de middelbare school een groot Halloweenfeest geven in het Bradford-huis.