Buried Secrets (2018)

1 stem

Drama / Thriller

geregisseerd door Devon Downs en Kenny Gage
met Ashlynn Yennie, Chris McKenna en Paige Searcy

Jordyn, de vervreemde tante van Sophie, staat kort na het overlijden van haar moeder plots bij haar op de stoep. Sophie vindt dit vreemd en krijgt meteen het vermoeden dat er iets niet in de haak is. David, het hoofd van de familie, is het niet met Sophie eens en neemt Jordyn in huis en helpt haar met het zoeken naar een baan. Maar al snel blijkt dat Sophie het tóch bij het juiste eind had.