ad

Oorspronkelijke titel: La tribu

Releasedatum: 16 maart 2018

• Netflix Bekijk via Netflix

Over La Tribu

Fidel is een CEO van een bedrijf genaamd Omnicron. Als hij op een dag seks heeft met zijn secretaresse op zijn kantoor krijgt hij plotseling te maken met 'penis captivus' en is hij niet in staat om zich terug te trekken. De komst van een medisch team om van daaruit naar het ziekenhuis te gaan, wordt door een aantal kantoormedewerkers gefilmd en gaat viraal. Fidel wordt door het bedrijf ontslagen, en ook door zijn vriendin en adoptiegezin afgewezen. Een jaar later besluit Fidel zijn biologische moeder op te zoeken om zijn leven opnieuw op te pakken.

imageimageimageimageimage

Vanaf 21 november te zien op Netflix.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Ik heb een zwak voor dit soort onbekend-maakt-onbemind vrolijkheid. Zo luchtig als een suikerspin, maar kleurrijk, vlot gespeeld en soms hardop moeten lachen: dit was een hele fijne anderhalf uur. Dat moralistische gezwets op het einde neem ik graag voor lief... Ik vond dit enorm fijn.

avatar van david bohm

david bohm

De cast redt het nog enigszins maar dit is wel een erg slap verhaal. Omdat het wel onderhoudend is en sommige acteurs ronduit charmant zijn ben toch nog twee estrellas.