Anna Karenina. Istoriya Vronskogo (2017)

Alternatieve titels: Anna Karenina: Vronsky's Story | Ana Karenina. Zgodba Vronskega | Анна Каренина. История Вронского

Rusland

geregisseerd door Karen Shakhnazarov
met Elizaveta Boyarskaya, Kirill Grebenshchikov en Max Matveev

Mantsjoerije 1904, tijdens de Russisch-Japanse oorlog. In een Russisch militair hospitaal verneemt de directeur daar, Sergey Karenin, dat de gewonde officier graaf Vronsky degene is die zijn moeder Anna Karenina geruïneerd heeft. Zonder illusies gaat Karenin Vronsky toe en vraagt hem zijn kant van het verhaal te vertellen.

avatar van xgogax
Deze film van Shakhnazarov heb ik nog niet gezien , maar de trailer ziet er prima uit !

avatar van xgogax
Overigens , niet te verwarren met een miniserie uit 2017 , ook van Shakhnazarov .

Ik ga denk vandaag nog deze film zien . Ben benieuwd !