Sisters (2017)

Australië
344 minuten (miniserie, 7 delen)

geregisseerd door Corrie Chen, Emma Freeman en Shannon Murphy
met Maria Angelico, Lucy Durack en Antonia Prebble

Wanneer haar stervende vader onthult dat hij als IVF-pionier patiënten zwanger maakte met zijn eigen sperma, ontdekt Julia dat ze vele broers en twee zussen heeft. Ze besluit een ontmoeting te organiseren en leert uiteindelijk haar twee zussen kennen. De één is tv-ster Roxy die kampt met talloze problemen en dan is er ook nog de zenuwachtige advocate Edie.