A Lesson in Cruelty (2018)

geregisseerd door Alexander Salazar
met Justin Lebrun, Martin Copping en Sally McDonald

Julian Hassole komt uit een welgestelde familie en heeft een eigen bedrijf. Hij is succesvol en machtig, maar heeft geen respect voor anderen en gaat slecht met zijn werknemers om. Julian is jarig en zijn werknemers geven een feestje. Zij zijn echter niet van plan er een leuke dag van te maken voor Julian. In plaats daarvan maken zij van de gelegenheid gebruik en besluiten ze hem een lesje te leren.