Ladyworld (2018)

Thriller

geregisseerd door Amanda Kramer
met Ariela Barer, Annalise Basso en Ryan Simpkins

Acht tienermeisjes zijn aanwezig op een verjaardagsfeest wanneer ze door een aardbeving alle contact met de buitenwereld verliezen. Ze zitten vast in een ondergrondse flat. Hun isolatie doet paranoia gaandeweg de kop opsteken wanneer de groep uiteen valt. Wanneer een van de vriendinnen bovendien beweert een mysterieuze man gezien te hebben in het appartement, escaleert de situatie.

ik heb de eer de eerste stem te mogen geven. Extreem saai. Er wordt getracht een sfeer te creëren die bij mij niet werkt.