Honest Man: The Life of R. Budd Dwyer (2010)

Documentaire / Biografie

geregisseerd door James Dirschberger
met R. Budd Dwyer, Dyan Dwyer en Joanne Dwyer

Documentaire over het leven van R. Budd Dwyer, ex-penningmeester van de staat Pennsylvania, die tijdens een persconferentie voor de ogen van de camera zichzelf van het leven beroofde. Hij was daarvoor beschuldigd van het aannemen van omkoopgeld. Het filmpje van zijn zelfmoord werd een ware 'viral' (een filmpje op het internet dat razendsnel populair wordt) en verscheen onder andere op één van de Faces of Death delen. Dwyer heeft altijd volgehouden onschuldig te zijn.