Anons (2018)

Turkije / Bulgarije
Komedie / Drama

geregisseerd door Mahmut Fazil Coskun
met Ali Seckiner Alici, Tarhan Karagöz en Murat Kiliç

22 mei 1963. Een groep militairen is ongelukkig met de bestaande sociale en politieke situatie in Turkije. Daarom plannen ze een staatsgreep om de regering in Ankara ten val te brengen. Ondertussen hebben hun samenzweerders in Istanboel de essentiële missie ondernomen om het nationale radiostation over te nemen en een formele aankondiging te doen van de staatsgreep. Maar niets loopt zoals gepland...

avatar van Mr Thee
Zekerheidje voor IFFR 2019 de film van de winnaar van een Tiger Award op het IFFR 2009?