Emma Peeters (2018)

Canada / België

geregisseerd door Nicole Palo
met Monia Chokri, Andréa Ferréol en Fabrice Adde

Emma Peeters poogt reeds een decennium het te maken als actrice in Parijs. Nu, op haar 35ste, komt ze tot het besef dat ze haar droom moet opbergen en besluit ze zelfmoord te plegen. Dan ontmoet ze een werknemer in een mortuarium, genaamd Alex.

avatar van Djumbo
Vandaag gezien op DVD (December 2019)
Film wond prijzen op :
Giornate degli autori - Venice Days 2018
Golden Rooster Awards 2019
Monte-Carlo Comedy Film Festival 2018

avatar van K. V.
Deze eens meegebracht en vond het een prima film. Een wat vreemd verhaal, maar kon toch wel boeien. De cast deed het ook niet slecht. Leuk om een keertje gezien te hebben.