ad
  • 8.082.266 stemmen

Tout Ce Qu'il Me Reste de la Révolution (2019)

Drama | 88 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Judith Davis

Met onder meer: Judith Davis, Malik Zidi en Mireille Perrier

IMDb beoordeling: 6,0 (226)

Oorspronkelijke taal: Frans

Oorspronkelijke titel: Tout ce qu'il me reste de la révolution

Releasedatum: 6 februari 2019

Over Tout Ce Qu'il Me Reste de la Révolution

Angèle was 8 jaar toen de eerste McDonald's in Oost-Berlijn werd geopend... Sindsdien vecht ze tegen de vloek van haar generatie: "te laat" geboren worden in een tijd van wereldwijde politieke depressie. Afkomstig uit een familie van activisten, koos haar zus voor de zakenwereld en haar moeder stopte met haar politieke strijd om zich alleen op het platteland terug te trekken. Maar haar vader, een voormalige maoïst bij wie ze terugkeert om samen te leven, is gebleven zoals hij was. Boos en vastbesloten is Angèle net zo van plan om de wereld te veranderen als om te vluchten voor amoureuze ontmoetingen.

image