Starcrossed (2014)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Chase Mohseni
met Eric Roberts, Mischa Barton en Grant Harvey

Kat en Ben hebben beide een affaire, maar verlangen naar meer in het leven. Wanneer zij elkaar tegenkomen op straat, voelen zij zich direct tot elkaar aangetrokken. Al snel delen ze intieme details over hun leven, terwijl ze hun ware identiteit verborgen houden. Terwijl zij aan het genieten zij van een drankje komt er een getrouwd stel binnen, toevallig zijn dat hun geliefden... Hoe zal de nacht gaan verlopen?