The Wrong Cruise (2018)

Thriller

geregisseerd door David DeCoteau
met Vivica A. Fox, Andres Londono en William McNamara

Een moeder wil de band met haar tienerdochter versterken en besluit samen met haar een reis met een cruiseschip te maken. Moeder en dochter vallen op de boot allebei voor twee aantrekkelijke medepassagiers. Wanneer ze de boot verlaten voor een uitstapje, komen ze ernstig in de problemen. De twee weten te ontsnappen, maar komen vast te zitten in het voor hen onbekende land en de twee mannen zitten hen op de hielen.