Alone in the T-Shirt Zone (1986)

Komedie / Drama

geregisseerd door Mike B. Anderson
met Michael Barrack, Bruce Parry en Evan Lopez

Michael Mikaele is een jonge man die lijdt aan catatonie. Hij verblijft in een psychiatrische instelling waar zijn arts denkt dat haar sympathie voor hem de verkrachting van hem rechtvaardigt. Hoe is hij in deze gekke wereld beland? Hij was een kunstenaar afkomstig uit een gebroken gezin en reeds acht jaar bezig met een baan die hij verafschuwde: hij maakte tekeningen bij uitspraken voor seksueel suggestieve T-shirts. Hij werd slecht behandeld door zijn onsympathieke baas Bill. Nu besluit Mike te ontsnappen en knoopt T-shirts aan elkaar waarna hij uit het raam van een badkamer klimt.