Enchantimals Finding Home (2017)

Animatie / Familie

geregisseerd door Karen J. Lloyd
met de stemmen van Kazumi Evans, Sabrina Pitre en Rebecca Shoichet

De Enchantimals zijn schattige meisjes, half mens, half dier, die nauw verbonden zijn met hun favoriete dierenvriendjes. Ze leven in een wereld vol plezier en avontuur. Wanneer ze een verdwaalde Enchantimal met een pauw vinden in het bos, willen ze allemaal wel hun huis met haar delen. Toch lukt het de pauw niet om zich thuis te voelen bij de andere Enchantimals. Als het beestje verdwijnt, gaat de rest naar hem op zoek. De Enchantimals leren wat het is om ergens "thuis" te zijn.