Cynthia (2018)

Komedie / Horror

geregisseerd door Devon Downs en Kenny Gage
met Scout Taylor-Compton, Kyle Jones en Rebecca Marshall

Robin en Michael vormen een koppel en zijn al sinds hun schoolperiode bij elkaar. Ze hebben bijna alles wat ze maar willen: een perfect huwelijk, een leuke kat, en een prachtig huis. Het enige dat ze nog missen is een kindje. Na jaren van vruchtbaarheidsbehandelingen blijkt Robin zwanger te zijn. Maar moeten ze hier wel blij mee zijn?

avatar van Rickyman
Cynthia is bizar, smerig en grappig. Een verrassend leuk Indie-filmpje dat niet de orginaliteitsprijs zal krijgen, totaal niet serieus te nemen en zal de gemiddelde score hier nog wel flink naar beneden zakken, maar ik kon er wel blij van worden.
Tip: vermijd de trailer.