Viking Destiny (2018)

Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Actie

geregisseerd door David L.G. Hughes
met Will Mellor, Martyn Ford en Ian Beattie

Helle is het enige kind van koning Asmund en koningin Alva. Zij regeren over het koninkrijk Volsung en eens zal Helle deze belangrijke taak op zich moeten nemen. Wanneer Asmund omgebracht wordt, krijgt Helle de schuld. Ze is echter onschuldig en moet noodgedwongen vluchten. Helle maakt een reis over de hele wereld en wordt bijgestaan door de god Odin. Ondertussen probeert ze een leger samen te stellen, zodat ze alsnog heerser van Volsung kan worden.

avatar van Pastaman
Te erg voor woorden