El Club de los Buenos Infieles (2017)

Spanje

geregisseerd door Lluís Segura
met Fele Martínez, Hovik Keuchkerian en Raúl Fernández de Pablo

Vier jeugdvrienden voelen geen passie meer voor hun echtgenotes. Ze starten een geheime club voor mannen die vreemdgaan om de passie voor hun vrouwen terug te vinden. Kunnen een paar affaires helpen om het vuur weer aan te wakkeren?

verschrikkelijk afgezet

avatar van david bohm
Echt slecht deze film. Ronduit vervelend. Verhaal zou nog enigszins leuk kunnen zijn maar het ontbreekt aan goede grappen en chemie tussen de hoofdrolspelers. De personages zijn ook niet interessant.
Bagger.