Mater (2017)

Alternatieve titel: Mother

Argentinië

geregisseerd door Pablo D'Alo Abba
met Lautaro Perotti, Tamara Kiper en Inda Lavalle

Dario is een dertiger die niet weet wat hij in het leven wil doen. Op een dag beleeft hij een schokkende ervaring: hij wordt thuis verkracht door een lesbisch koppel dat wanhopig een kind wil hebben. Hun levens waren echter al vervlochten lang voordat de gewelddadige gebeurtenis plaatsvond.

Film net aangeklikt...Zag twee lelijke lesbo's en wist al genoeg..Relatiegeklungel....Een man verkracht door 1 of 2 vrouwen????? Nee...dat werkt fysiologisch niet... Als een man geen zin heeft of niet wil of niet kan.....is het over he Heren??? Elke seksuoloog zal je dat vertellen.
Ik zet hem af.