Jusqu'ici Tout va Bien (2019)

Alternatieve titel: New Biz in the Hood!

Frankrijk

geregisseerd door Mohamed Hamidi
met Gilles Lellouche, Malik Bentalha en Sabrina Ouazani

De hippe Parijse ondernemer Fred Bartel zit in de problemen. Hij heeft net het contract van zijn leven gewonnen, maar overheidsinspecteurs dreigen zijn bedrijf te sluiten vanwege belastingfraude - en zijn enige oplossing is erger dan het probleem! Fred en zijn trendy, verwende team moeten het bedrijf verplaatsen naar een economisch achtergestelde zone buiten Parijs. Gelukkig ontmoet hij Samy, een lokale autohandelaar met een hart van goud, die hem rondleidt in de buurt.