Weekend (2012)

Japan
Horror

geregisseerd door Yoshikazu Ishii
met Miyuki Yokoyama, Hiroaki Kawatsure en Ten Miyazawa

Het enige dat Miki wilde was de kans krijgen om van haar blog een carrière in de cosmetica-industrie te maken. Wanneer ze wordt uitgenodigd om een nieuw merk te bedenken in een afgelegen berghut, kan ze nooit gedacht hebben dat haar gastheren - drie schijnbaar normale mannen - misschien een valstrik bedacht hadden. Gedwongen tot onderwerping voor hun kinky snuffwebsite wordt Miki haar ontvoerders hond, in leven gehouden alleen maar om te gehoorzamen. Maar Miki's ontvoerders zijn niet de enigen met talent voor wreedheid, want nu wil Miki maar één ding: wraak.