ad

Alternatieve titels: Penalty Kick! / Tuya, Mía... Te La Apuesto

Oorsprong: Colombia / Mexico

Geregisseerd door: Rodrigo Triana

Met onder meer: Adrián Uribe, José Sefami en Carlos Manuel Vesga

IMDb beoordeling: 3,5 (250)

Oorspronkelijke taal: Spaans

Oorspronkelijke titel: Tuya, Mia, Te la apuesto

Releasedatum: 22 maart 2018

• Netflix Bekijk via Netflix

Over La Pena Máxima

Hoe ver kan een voetbalsupporter gaan voor zijn geliefde nationale voetbalelftal? Mariano Cárdenas, een getrouwde man en een ambtenaar, laat ons zien dat het overschrijden van de grens bij het steunen van het nationale team een must is. Mexico en de Verenigde Staten zitten in de laatste kwalificatiewedstrijd voor het WK 2018. Mariano is vastbesloten om alles wat hij heeft op het spel te zetten, inclusief zijn relatie met zijn vrouw, om aanwezig te zijn bij de wedstrijd. Hij is er namelijk van overtuigd dat zijn aanwezigheid in het stadion de enige factor is die de overwinning garandeert.

imageimage

avatar van schumacher

schumacher

Geinige film haha.

Verwacht er niet teveel van.

Ik vond hem gewoon geinig, ik ben ook zo zot als diene kerel .

Alleen echte voetbalfans snappen zoiets .

Vermakelijk filmpke, verstand wel op 0 zetten anders moede der gewoon niet aan beginnen.