2+2=22: The Alphabet (2017)

Alternatieve titels: 2+2=22 [The Alphabet] | Streetscapes - Chapter I

1 stem

Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Heinz Emigholz

De film documenteert de wordingsgeschiedenis van opnames en productie van een aantal muziekstukken door de band Kreidler, die werden uitgebracht op hun album ABC in mei 2014. Herhalende, lange, observerende shots werden opgenomen. De muziekopnames vonden plaats van 8 tot 12 oktober 2013 in Tbilisi, Georgië. Onderdeel van een reeks “Straatlandschappen” die een kruising zijn tussen kunst, het stedelijk landschap, politiek, geschiedenis en psychologie.