ad
  • 8.080.264 stemmen

Pick of the Litter (2018)

Documentaire | 81 minuten

Genre: Documentaire

Geregisseerd door: Don Hardy Jr.

Releasedatum: 10 januari 2019

Over Pick of the Litter

"Training begins the moment they're born."

'Pick of the Litter' volgt een nestje pups vanaf het moment dat ze geboren zijn en beginnen aan hun zoektocht om gidshonden voor de blinden te worden, de ultieme carrière voor honden. Camera's volgen deze pups gedurende een twee jaar durende odyssee, terwijl ze trainen om honden te worden die de uiteindelijke verantwoordelijkheid hebben om hun blinde partners te beschermen tegen ongevallen. Onderweg ontmoeten de honden een gemeenschap van toegewijde mensen die hen trainen om verbazingwekkende, levensveranderende dingen te doen ten dienste van de mens.

imageimageimageimage

Dit wordt wel erg cute.