Dirty White Lies (2017)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Wolfgang Büld
met Victor Alfieri, Fiona Horsey en Kevin Leslie

Julia Alexander, die een met problemen kampende kunstgalerie beheert, wil haar huwelijk met Tony redden. Haar man is een succesvolle, maar ontrouwe plastisch chirurg. Het Britse koppel leidt een luxueus leven met hun 10-jarige dochter Isabelle in Spanje. Julia is ernstig met haar intenties en overtuigt Tony om samen een intieme boottocht te maken. Ze beëindigt ook haar affaire met haar minnaar Matthew. Maar haar goedbedoelde plannen hebben helaas een averechtse uitwerking.