Better This World (2011)

Documentaire

geregisseerd door Katie Galloway en Kelly Duane
met Scott Crow, Brandon Darby en de stem van Matthew Vadum

Acht eigengemaakte bommen, beschuldiging van terrorisme, de omstreden methodes van de FBI en mishandelde burgerlijke vrijheden. Het verhaal van twee jonge Amerikanen, die ervan werden beschuldigd een aanslag te hebben voorbereid op de nationale Republikeinse Conventie van 2008, is een dramatisch relaas over idealisme, radicalisering, loyaliteit, misdaad en verraad in het Amerika van na 9/11.