• 8.297.776 stemmen

Genre: Horror

Geregisseerd door: Jay Sapiro

Met onder meer: Emmaline Friederichs, Madeline Conway en David Sapiro

Plot The Nursery

"Death isn't always final."

Studente Ranae neemt een baantje aan als kinderoppas bij een gezin met een tragisch verleden. Na een tijdje worden Ranae en haar vrienden opgejaagd door een kwaadaardige entiteit en vinden zij één voor één de dood. Ranae zal er nu alles aan moeten doen om de entiteit te verslaan.

image

Social Media

avatar van Shaky

Shaky

Met een 2,7 op IMDB had ik al geen heel hoge verwachtingen bij deze film; en ik kan me na het bekijken van deze prent goed vinden in die score. Het is geen geheel; vage overgangen/editing, waardeloos acteerwerk, slecht uitgewerkt verhaal en zoals zo vaak met dit soort films; het is oersaai. Deze had ik beter kunnen overslaan.