3G - A Killer Connection (2013)

India
Horror / Thriller

geregisseerd door Sheershak Anand en Shantanu Ray Chhibber
met Neil Nitin Mukesh, Sonal Chauhan en Mrinalini Sharma

Sam Arora en Sheena worden het slachtoffer van een reeks gebeurtenissen wanneer Sam tijdens een vakantie een tweedehands telefoon met 3G op Fiji koopt. Op een nacht ontvangen ze een spooktelefoontje dat hun leven voor altijd verandert. Ze moeten de ongelooflijke realiteit onder ogen zien dat de telefoon op een of andere manier verantwoordelijk is voor alles wat er met hen en rondom hen gebeurt.